duminică, 5 iulie 2015

Road trip Suedia (2)

Plecam din Göteborg dimineata cu destinatia finala Jönköping. Niciun plan de calatorie, doar ideea mea de a vedea coasta de vest cat de mult in nord putem ajunge.

Plecam la drum, dar nu facem multi km cand o placa de pe marginea drumului ne face cu ochiul: Bohus fästning, adica Bohus fortress . O lectie de istorie pe viu.




















Vazusem pe harta ca Marstrand arata ca un arhipelag interesant, cu poduri multe. Am plecat intr-acolo.

Am ajuns la un capat de drum, de unde trebuia luat un vaporas pentru ultima insula pe care se vedea un alt castel-cetate interesant. Insa Silviei ii ajunsese ora de istorie pe ziua aceea :). Era castelul Carsten , ar fi fost interesant de vazut. Pun aici link, poate ajung alti curiosi la el.










Pe drum trecusem peste un pod de unde se vedea o priveliste superba. Am oprit in parcarea de la capul podului si am facut o plimbare pana pe mijlocul lui, iata privelistea:














Si de aici incotro? Era prea devreme sa o luam spre destinatia finala...

Eram la distanta nu prea mare de Trollhättan, unde se afla fabrica unde se producea SAAB. Ne-am gandit ca e o ocazie buna sa o ducem pe Sabi la mama ei...


Si cateva imagini din oras:




Seara tarziu am ajuns in Jönköping si am sfarsit ziua in jacuzzi hotelului, relaxati dupa o zi plina.

Niciun comentariu: